Doručení a platba

You are here:

Volitelné způsoby doručení:

Při zadávání objednávky v našem internetovém obchodě si můžete vybrat jednu z následujících metod doručení:

 

Doručení domů kurýrem

Vybrané produkty si můžete objednat s doručením domů po celé zemi. Objednaný produkt odešleme kurýrní službě do 1 pracovního dne. Balík bude kurýrní službou doručen na adresu do 2–3 pracovních dnů od převzetí.

Pokud si vyžádáte doručení GLS Home Delivery, doručí vybraný produkt do 2–3 pracovních dnů za poplatek 125 Kč, a při využití 

 

Postup při vrácení produktů

Svoji objednávku můžete zrušit do 14 dnů od jejího přijetí v našem internetovém obchodě, a to bez udání důvodu. Při nákupu online můžete objednávat produkty bez fyzického kontaktu, pouze na základě obrázků, videí a recenzí zákazníků, takže je možné, že si nevyberete produkt, který jste si mysleli, že chcete. Zákon se snaží tuto situaci kompenzovat vytvořením možnosti odstoupit od online nákupů, aby chránil spotřebitele.

 

Zrušení do 14 dnů

Odstoupit od nákupu můžete jako fyzická osoba, bez udání důvodu, do 14 dnů od přijetí objednávky v našem internetovém obchodě. Produkt můžete dokonce rozbalit a vyzkoušet. Proces odstoupení začíná jasným prohlášením spotřebitele o záměru odstoupit, a to buď ústně, nebo písemně, od této chvíle vznikají vám i nám povinnosti.

 

Vrácení produktů

Produkt nám musíte vrátit se všemi příslušenstvími, kompletní a v perfektním stavu, společně s fakturou, do 14 dnů. Oznámení o zrušení můžete zaslat e-mailem na shop@novaphone.cz nebo poštou na Nova Phone | Maďarsko, 6726 Szeged, Szőregi út 80.

V případě písemného odstoupení musí spotřebitel pouze vrátit formulář pro odstoupení do 14 dnů od data převzetí produktu.

Nova Phone | Maďarsko, 6726 Szeged, Szőregi út 80.

Produkt můžete vrátit i osobně.

Vzory oznámení o odstoupení:

Vzory oznámení o odstoupení/zrušení

(vyplňte a vraťte pouze v případě odstoupení/zrušení smlouvy)

Příjemce: Homver Kft Maďarsko, 6726 Szeged, Szőregi út 80.

Prohlašuji/prohlašujeme, že využívám(e) svého práva na odstoupení/zrušení ohledně kupní smlouvy na následující produkt(y) nebo poskytnutí následující služby:

ID objednávky:

Název produktu (produktů):

Datum uzavření smlouvy / datum přijetí:
Jméno spotřebitele (spotřebitelů):
Adresa spotřebitele (spotřebitelů):
Číslo bankovního účtu spotřebitele (spotřebitelů):

Datum:

Podpis spotřebitele (spotřebitelů): (pouze v případě prohlášení v papírové podobě)

Kontrola stavu vrácených produktů

Po obdržení balíčku musíme produkt(y) zkontrolovat, abychom ověřili, zda neexistují důvody, které by mohly vyloučit právo na odstoupení, například mechanické poškození, poškození vlhkostí, zkontrolovaná zásuvka atd.

 

Vrácení kupní ceny

Spotřebitel musí vrátit nebo předat objednaný a přijatý produkt(y) prodejci na Zákaznický servis prodejce bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 14 (čtrnácti) dnů ode dne oznámení o odstoupení. Lhůta je považována za dodrženou, pokud je produkt odeslán před vypršením lhůty 14 (čtrnácti) dnů.

Celá kupní cena bude vrácena do 14 dnů od oznámení o odstoupení.

Volitelné způsoby platby:

V našem internetovém obchodě si můžete vybrat z následujících pohodlných a bezpečných platebních metod:

 

Dobírka

Při doručení domů můžete zaplatit v hotovosti při dodání. V takovém případě musíte kurýrovi zaplatit kupní cenu v hotovosti nebo kreditní kartou při převzetí balíčku. Upozorňujeme, že limit hrubé hodnoty pro objednávky s platbou dobírkou je 31000 Kč.

Platba kreditní kartou

Nabízíme bezpečnou a snadnou možnost platby kreditní kartou prostřednictvím Stripe na našich stránkách.