Ochrana údajů

You are here:

Název provozovatele dat

HOMVER Kft. (dále jen: Nova Phone) je společnost zabývající se distribucí a servisem produktů Apple a Android a jejich příslušenství. Kromě svých obchodů provozuje Nova Phone také internetový obchod (https://novaphone.cz).

Název společnosti: HOMVER Trading and Service Limited Liability Company (zkráceně: HOMVER Kft.)

Sídlo: Maďarsko, 6723 Szeged, Késmárki utca 9.

Identifikační číslo společnosti: 06-09-022760

Daňové číslo: 25571336-2-06

Telefonní číslo: +36 30 208 2087

E-mailová adresa: shop@novaphone.cz

Web: https://novaphone.cz

Zákaznický servis: Maďarsko, 6726 Szeged, Szőregi út 80.

S dotazy a připomínkami ohledně správy dat se můžete obrátit na zákaznický servis Nova Phone na e-mailové adrese shop@novaphone.cz.

Zpracování dat společností Nova Phone

Níže informujeme naše zákazníky o datech zpracovávaných v souvislosti s obchodními a servisními činnostmi společnosti Nova Phone (dále jen: Služby), jejich zdroji, účelu, právním základu a době zpracování dat, činnostech souvisejících se zpracováním dat jakýchkoli zpracovatelů dat zapojených do zpracování dat a – v případě předání osobních údajů – právním základu pro přenos dat a příjemci. Informace také zahrnují, jak společnost Nova Phone tyto údaje a informace chrání.

Nova Phone se zavazuje zajistit, že její procesy správy dat splňují ustanovení Obecného nařízení o ochraně osobních údajů (Nařízení (EU) 2016/679 Evropského parlamentu a Rady, dále jen: Nařízení).

Pro pochopení termínů použitých v tomto informačním prohlášení si prosím uvědomte, že na základě Nařízení:

„osobní údaje”: jakékoli informace týkající se identifikované nebo identifikovatelné fyzické osoby („subjekt údajů”); fyzická osoba může být identifikována přímo nebo nepřímo, zejména na základě identifikátoru, jako je jméno, číslo, údaje o poloze, online identifikátor nebo jeden či více faktorů týkajících se fyzických, fyziologických, genetických, mentálních, ekonomických, kulturních nebo sociálních prvků identity fyzické osoby.

„zpracování dat”: jakákoli operace nebo soubor operací prováděných na osobních údajích nebo souborech dat automatizovaným nebo neautomatizovaným způsobem, jako je shromažďování, zaznamenávání, organizace, segmentace, ukládání, transformace nebo úprava, dotazování, porozumění, používání, komunikace, přenos, distribuce nebo zpřístupnění jiným způsobem, koordinace nebo propojení, omezení, vymazání nebo zničení.

„správce údajů”: fyzická nebo právnická osoba (…) která určuje účely a prostředky zpracování osobních údajů samostatně nebo společně s jinými.

Možné právní základy pro zpracování dat

Podle nařízení je zpracování osobních údajů legální, pokud je splněn alespoň jeden z následujících právních základů:

  • zpracování dat je založeno na souhlasu,
  • zpracování dat je nezbytné pro plnění a uzavření smlouvy,
  • zpracování dat je nezbytné pro splnění právní povinnosti,
  • zpracování dat je nezbytné z důvodu životního zájmu (například ochrana života),
  • zpracování dat je nezbytné pro uplatnění oprávněných zájmů správce dat nebo třetí strany,
  • zpracování dat je ve veřejném zájmu nebo je nezbytné pro plnění úkolu veřejné moci správce dat (to není relevantní v případě Nova Phone).

Pokud je zpracování dat založeno na souhlasu, má Klient právo svůj souhlas kdykoli odvolat. Odvolání souhlasu nemá vliv na zákonnost zpracování dat na základě předchozího souhlasu. Odvolání souhlasu by mělo být možné stejně snadno jako jeho udělení.

Pokud je poskytování dat založeno na právní nebo smluvní povinnosti, možným důsledkem neposkytnutí dat je, že Klient nemůže využívat službu poskytovanou společností Nova Phone.

Nova Phone jako správce dat neověřuje osobní údaje, které jí jsou poskytnuty. Klient je výhradně odpovědný za správnost poskytnutých údajů.

Podmínkou pro uplatnění právního základu oprávněného zájmu je, aby oprávněný zájem, který chce správce dat chránit, byl úměrný omezení práva na ochranu osobních údajů. K určení tohoto je třeba předem provést test hodnocení zájmů. Během testu hodnocení zájmů Nova Phone jako správce dat:

  • identifikujte svůj oprávněný zájem na zpracování osobních údajů, které jsou předmětem hodnotícího testu,
  • stanovte zájmy a práva subjektu údajů ve vztahu k jeho osobním údajům, které tvoří základ hodnotícího testu,
  • proveďte šetření oprávněných zájmů subjektu údajů a oprávněných zájmů správce údajů a na základě toho určete, zda mohou být osobní údaje zpracovány.

Prezentace správy individuálních dat (účel, právní základ, doba trvání1, rozsah zpracovávaných dat)

Správa dat návštěvníků obchodu

Název správy dat

Účel správy dat

Kamerový dohled2

Ochrana soukromého pozemku, ochrana majetku, odhalování a

prevence nezákonných činů, ochrana života a

fyzické integrity zákazníků a zaměstnanců,

reklamace, vyšetřování námitek ohledně kvality

 

Správa údajů o zákaznících obchodu

Název správy údajů

Účel správy údajů

Nákup, objednávka

Uzavření a plnění kupní smlouvy

Fakturace

Podpora a potvrzení ekonomické události (prodej produktu).

Balení, doručení

Plnění kupní smlouvy

(předání produktu), v případě objednávky na webshopu,

plnění smluv uzavřených na dálku

Správa údajů o zákaznících prostřednictvím webových stránek

Nakupování v online obchodě se liší od nakupování v kamenném obchodě pouze způsobem správy údajů týkajících se možnosti nákupu na splátky a pojištění, stejně jako fakturace, balení a doručování.

Název správy údajů

Účel správy údajů

Právní základ správy údajů

Nakupování v online obchodě6

Uzavření a plnění smluv

uzavřených na dálku

Plnění smlouvy podle

čl. 6 odst. 1 písm. b) nařízení

Uplatnění práva na

odstoupení/ukončení do 14 dnů

Uplatnění práva

na odstoupení/ukončení stanoveného zákonem

Právní povinnost provozovatele

podle článku 6

odstavec (1) písmeno (c) nařízení.

Případy správy dat týkající se servisní činnosti

Právní základ servisní činnosti může být různorodý:

  • Servis v záruční době výrobce Apple – v tomto případě Nova Phone působí jako zprostředkovatel při správě,
  • uplatnění nároku na záruku pro příslušenství (na základě legislativy),
  • povinný servis v záruční době (na základě legislativy),
  • opravy mimo záruční dobu/na vlastní náklady zákazníka (na základě smlouvy, která je vytvořena při objednání opravy),
  • oprava nebo údržba na vlastní náklady zákazníka mimo rámec záruky a garance (na základě smlouvy, která je vytvořena při objednání služby).

Servisní společnost může kontaktovat zákazníka následujícím způsobem:

  • Zákazník přinese vadný produkt do Nova Phone nebo si domluví schůzku prostřednictvím zákaznické telefonní služby.

Ve všech případech je servisní činnost stejná v tom, že Nova Phone převezme pracovní list na žádost zákazníka a zaznamená jej do svého systému.

Pokud je to odůvodněno opravou chyby, mohou být vyžadovány přístupové údaje k zařízení a také bezpečné kopírování jeho obsahu na nové zařízení.

Podpřípady správy dat během vyřizování záručních žádostí

Záznam protokolu o závadě

Nova Phone zaznamenává oznámení žádosti do přejímacího protokolu zařízení (servisní pracovní list).

Odesílání oznámení o průběhu opravy

Standardně Nova Phone zasílá oznámení o průběhu opravy jednou na telefonní číslo uvedené na pracovním listu, o dokončené opravě.

Správa přihlašovacích údajů a hesel

Pokud oprava vyžaduje přístup k operačnímu systému zařízení, Nova Phone požádá vlastníka zařízení, aby to umožnil.

Vrácení zařízení

Nova Phone zaznamenává dokončenou opravu a vrácení zařízení na vydaný servisní pracovní list, jehož obsah dat je stejný jako servisní pracovní list, pokud jde o osobní údaje.

Správa zamítnutých žádostí

Pokud je žádost zamítnuta, Nova Phone vydá zprávu o zamítnutí a – pokud lze chybu opravit za poplatek – vypracuje cenovou nabídku. Obsah dat těchto dokumentů ohledně osobních údajů je stejný jako servisní pracovní list. Pokud je cenová nabídka přijata, bude částka fakturována, jak bylo popsáno výše.

Další servisní činnosti (placené opravy, údržba)

Podpřípady a dokumenty správy dat jsou stejné jako ty popsané během vyřizování záručních žádostí.

Název správy dat

Účel správy dat

Právní základ správy dat

Záruka podle legislativy

Plnění záručních a záručních povinností

Právní povinnost provozovatele podle článku 6 odst. 1 písm. c) nařízení Souhlas subjektu údajů podle článku 6 odst. 1 písm. a) nařízení

Další servisní činnosti

Žádost o opravy, údržbu a další servisní činnosti.

Plnění smlouvy podle čl. 6 odst. 1 písm. b) nařízení

Správa dat týkajících se zákaznické podpory a správa stížností

Název správy dat

Účel správy dat

Právní základ správy dat

Kniha zákazníků, správa dat týkajících se ochrany spotřebitelů

Zajištění práva spotřebitelů na reklamaci

Právní povinnost provozovatele podle článku 6 odst. 1 písm. c) nařízení

Správa zpráv

Správa e-mailů zákazníků a zpráv na sociálních sítích. Odpověď na žádost zákazníka e-mailem a zprávami na sociálních sítích.

Právní základ pro správu dat je stejný jako právní základ pro správu osobních údajů v dokumentu

 

Zvláštní případy zpracování dat

Název správy dat

Účel správy dat

Právní základ správy dat

uplatňování nároků

Vymáhání prostřednictvím soudního řízení dluhů a dalších pohledávek

Oprávněné zájmy podle článku 6 odst. 1 písm. f) nařízení, v případě plnění smluvní povinnosti podle článku 6 odst. 1 písm. b) nařízení nebo v případě nesmluvní pohledávky (např. odškodnění)

Správa dat na podporu procesu poskytování

Název správy dat

Účel správy dat

Správa dat z dokumentů a e-mailů

Uchovávání informací a dat uvedených v dokumentech na papíře nebo v elektronické podobě, jakož i jejich zpřístupnění pro další použití.

Správa kontaktních údajů uvedených ve smlouvách

Udržování smluvního vztahu

Správa údajů o návštěvnících webových stránek

Při první návštěvě našeho webu se ve spodní části obrazovky objeví vyskakovací okno, které vás informuje o cookies používaných na webu www.novaphone.cz. V tomto okně můžete určit, s jakými cookies souhlasíte.

Cookie je malý datový balíček, který prohlížeč odešle počítači na žádost webové stránky (webového serveru). Na těchto cookies webové stránky ukládají dočasné, ale důležité a zapamatovatelné informace, jako jsou vaše osobní nastavení, a používají se k identifikaci uživatele, sledování zvyklostí při prohlížení a zjištění, zda jste již daný web navštívili.

Většina prohlížečů automaticky přijímá cookies ve výchozím nastavení. Ukládání cookies však lze deaktivovat nebo nastavit prohlížeč tak, aby vás upozornil před uložením cookies na váš počítač. Tato nastavení platí pouze pro použitý prohlížeč a počítač, nastavení a deaktivaci cookies je třeba provést zvlášť pro každý počítač a prohlížeč.

Funkce „Nápověda“ v menu většiny prohlížečů poskytuje informace o tom, jak ve vašem prohlížeči:

  • jak deaktivovat cookies,
  • jak přijmout nové cookies,
  • jak nastavit prohlížeč pro ukládání nových cookies nebo
  • jak deaktivovat jiné cookies.

Stránka používá dočasné (session) cookies i trvalé (persistent) cookies. Dočasné (session) cookies jsou automaticky smazány po vaší návštěvě. Tyto cookies se používají k tomu, aby web Nova Phone fungoval efektivněji a bezpečněji, a jsou tedy nezbytné pro správnou funkci některých funkcí webu nebo aplikací.

Účelem trvalých (persistent) cookies je poskytnout lepší uživatelský zážitek (například optimalizovanou navigaci). Tyto cookies jsou uloženy delší dobu v souboru cookies prohlížeče. Délka závisí na nastavení, které používáte ve svém internetovém prohlížeči.

Kromě výše uvedeného je nezávislé měření a audit návštěvnosti webu a dalších analytických dat podporováno externími servery (Google Analytics). Podrobné informace o správě měřených dat jsou k dispozici na www.google.com/analytics/.

Pokud nechcete, aby Google Analytics měřil výše uvedená data způsobem a za účelem popsaným, nainstalujte si do prohlížeče blokovací doplněk.

Web používá sledovací kódy pro remarketing Google Adwords. To je založeno na tom, že návštěvníci stránky mohou být následně osloveni remarketingovými reklamami na webech, které patří do sítě Google Display. Remarketingový kód používá cookies k označení návštěvníků. Uživatelé webu mohou tyto cookies deaktivovat, pokud přejdou do správce nastavení reklam Google a postupují podle tam uvedených pokynů. Poté se jim nebudou zobrazovat personalizované nabídky.

Název správy dat

Účel správy dat

Právní základ správy dat

Cookie

Web www.novaphone.cz, aby mohl poskytovat personalizované služby, umisťuje a čte malý datový balíček, nazývaný cookie, na počítači návštěvníka webu.

Souhlas podle článku 6 odst. 1 písm. a) nařízení

Záznam webového serveru

Nezávislé měření návštěvnosti a dalších webových analytických dat webu www.novaphone.cz (Google Analytics) 16

Oprávněný zájem podle článku 6 odst. 1 písm. f) nařízenít

Přenos dat

Od 1. července 2018 je společnost Nova Phone jakožto vystavovatel faktur povinna okamžitě odesílat údaje z faktur z fakturačního programu státním daňovým a celním orgánům, pokud převedená DPH přesahuje 100 000 HUF.22

Soudy a veřejné orgány mohou kontaktovat správce dat za účelem poskytnutí informací, komunikace a přenosu dat nebo zpřístupnění dokumentů. Nova Phone poskytne osobní údaje soudům a orgánům, pokud tyto uvedou přesný účel a rozsah dat, a to v míře, která je nezbytná pro splnění účelu žádosti.

Práva subjektů údajů

Podle textu nařízení je „subjektem údajů“ fyzická osoba, kterou lze přímo nebo nepřímo identifikovat na základě informací a osobních údajů, které se jí týkají.

Pokud jde o správu dat společností Nova Phone, má zákazník, pokud je „dotčen“, právo na níže popsaná práva.

Rádi bychom upozornili naše zákazníky, že Nova Phone je povinna identifikovat žadatele před splněním žádosti o výkon práv.

Pokud má Nova Phone oprávněné pochybnosti o totožnosti fyzické osoby podávající žádost, může požadovat poskytnutí dalších informací potřebných k potvrzení její totožnosti.

Žádost o informace

Zákazník má právo získat informace o správě svých osobních údajů a výkonu svých práv. Pokud máte takovou žádost, kontaktujte prosím zákaznický servis Nova Phone písemně (e-mailem).

Nova Phone poskytne požadované informace písemně na základě obsahu tohoto prohlášení o správě dat.

Nova Phone může odmítnout splnit žádost, pokud prokáže, že nemůže zákazníka identifikovat.

Právo na přístup

Zákazník má právo na žádost obdržet od Nova Phone zpětnou vazbu, zda jsou jeho osobní údaje zpracovávány. Pokud taková správa dat probíhá, máte právo na přístup ke zpracovávaným osobním údajům a následujícím informacím:

  1. účel správy dat,
  2. kategorie dotčených osobních údajů,
  3. příjemci nebo kategorie příjemců, kterým byly nebo budou osobní údaje zpřístupněny, včetně zejména příjemců ve třetích zemích a mezinárodních organizacích;
  4. pokud je to možné, plánovaná doba uchovávání osobních údajů nebo, pokud to není možné, kritéria pro stanovení této doby;
  5. požadovat od správce dat opravu, výmaz nebo omezení zpracování vašich osobních údajů a vznést námitku proti zpracování těchto osobních údajů,
  6. právo podat stížnost u dozorového úřadu,
  7. pokud údaje nebyly shromážděny od subjektu údajů, všechny dostupné informace o jejich zdroji,
  8. skutečnost automatizovaného rozhodování, včetně profilování, a alespoň v těchto případech srozumitelné informace o použité logice a významu takové správy dat a očekávaných důsledcích pro subjekt údajů.

Zákazník má právo na přístup ke shromážděným údajům o něm a na výkon tohoto práva jednoduše a v přiměřených intervalech za účelem stanovení a ověření zákonnosti správy dat.

Praxe zabezpečení práva na přístup u Nova Phone

Na žádost zákazníka poskytne Nova Phone kopii osobních údajů, které jsou předmětem správy dat. Pokud zákazník podal žádost elektronicky nebo pokud jsou osobní údaje zpracovávány elektronicky, musí být informace poskytnuty v široce používaném elektronickém formátu, pokud zákazník nepožaduje jinak.

Nova Phone odpoví na žádost zákazníka bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů, a pokud nevyhoví některé z jeho žádostí, musí uvést důvody.

Žádost o kopii osobních údajů je obvykle splněna zdarma. Nova Phone může účtovat přiměřený poplatek na základě administrativních nákladů za kopie požadované ve více než jedné kopii nebo v případě, že je k dispozici jednodušší, rychlejší a nákladově efektivnější metoda než metoda požadovaná zákazníkem.

Právo na opravu

Zákazník má právo požadovat, aby Nova Phone bez zbytečného odkladu opravila nepřesné osobní údaje týkající se zákazníka.

S ohledem na účel správy dat má zákazník také právo požadovat doplnění neúplných osobních údajů. Doplnění může být provedeno prostřednictvím dodatečného prohlášení učiněného zákazníkem.

Právo na výmaz („právo být zapomenut“)

Zákazník má právo požadovat, aby Nova Phone bez zbytečného odkladu vymazala osobní údaje týkající se Zákazníka, a Nova Phone je povinna bez zbytečného odkladu vymazat osobní údaje týkající se Zákazníka, pokud existuje jeden z následujících důvodů:

  1. osobní údaje již nejsou potřebné pro účel, pro který byly shromážděny nebo jinak zpracovány;
  2. Zákazník odvolá souhlas, na jehož základě byly údaje zpracovávány, a neexistuje žádný jiný právní důvod pro zpracování údajů;
  3. Zákazník vznesl námitku proti zpracování svých údajů na základě příslušných ustanovení nařízení a neexistuje žádný naléhavý právní důvod pro zpracování údajů nebo subjekt údajů vznesl námitku proti zpracování údajů, protože bylo provedeno za účelem přímého marketingu (včetně profilování);
  4. osobní údaje byly zpracovány nezákonně;
  5. osobní údaje musí být vymazány, aby byla splněna právní povinnost stanovená právem EU nebo členského státu, které se na Nova Phone vztahuje;
  6. shromažďování osobních údajů proběhlo v souvislosti s nabídkou služeb informační společnosti přímo dětem.

Nova Phone není povinna vymazat údaje, pokud je zpracování údajů nezbytné z následujících důvodů:

  1. za účelem výkonu základních práv (za účelem výkonu práva na svobodu projevu a informací);
  2. v případě povinného zpracování údajů (za účelem splnění povinnosti podle práva EU nebo členského státu provozovatele údajů, které předepisuje zpracování osobních údajů);
  3. ve veřejném zájmu (například pro účely archivace ve veřejném zájmu, pro vědecký a historický výzkum nebo pro statistické účely, pokud by právo na výmaz znemožnilo nebo vážně ohrozilo toto zpracování údajů); nebo
  4. k uplatnění, výkonu nebo obraně právních nároků.

Zejména právo na výmaz nemůže vést k vymazání osobních údajů týkajících se Zákazníka, které Zákazník poskytl za účelem plnění smlouvy, pokud a dokud jsou tyto osobní údaje nezbytné pro plnění dané smlouvy.

Navíc právo na výmaz nelze uplatnit v případech, kdy je doba zpracování údajů stanovena zákonem, např. v případě faktury, protože faktura musí být uchována po dobu 8 let na základě právních předpisů.

Pokud Nova Phone zveřejnila osobní údaje a je povinna je vymazat, přijme přiměřená opatření, včetně technických opatření, s ohledem na dostupnou technologii a náklady na implementaci, aby informovala provozovatele údajů, kteří zpracovávají údaje, že Zákazník požádal o odstranění odkazů na osobní údaje v oběhu nebo kopií či duplikátů těchto osobních údajů. Výjimky se vztahují i na tento případ.

Právo na omezení zpracování údajů

Zákazník má právo požadovat, aby Nova Phone omezila zpracování údajů na žádost, pokud je splněna jedna z následujících podmínek:

  1. Zákazník zpochybňuje přesnost osobních údajů (v tomto případě se omezení vztahuje na dobu, která umožňuje Nova Phone ověřit přesnost osobních údajů);
  2. zpracování údajů je nezákonné a Zákazník se staví proti výmazu údajů a místo toho požaduje omezení jejich použití;
  3. Nova Phone již nepotřebuje osobní údaje pro účely zpracování údajů, ale Zákazník je požaduje pro uplatnění, výkon nebo obhajobu právních nároků;
  4. Zákazník vznesl námitku proti zpracování údajů v souladu s příslušnými ustanoveními nařízení; v tomto případě se omezení vztahuje na dobu, dokud se neurčí, zda mají oprávněné důvody Nova Phone jako provozovatele údajů přednost před oprávněnými důvody Zákazníka.

Pokud je zpracování údajů omezeno, tyto osobní údaje mohou být zpracovány pouze se souhlasem Zákazníka, s výjimkou jejich uložení, nebo pro uplatnění, výkon nebo obhajobu právních nároků, nebo pro ochranu práv jiné fyzické nebo právnické osoby, nebo z důležitého veřejného zájmu Unie nebo členského státu.

Nova Phone informuje Klienta (na jehož žádost byla omezena správa dat) předem o zrušení omezení zpracování dat.

Právo na přenositelnost dat

Klient má právo obdržet osobní údaje týkající se Klienta, které poskytl Nova Phone, ve strukturovaném, běžně používaném a strojově čitelném formátu, a má také právo přenést tyto údaje k jinému správci dat bez překážek ze strany Nova Phone, pokud:

  1. správa dat je založena na souhlasu nebo na právním smluvním základě; a
  2. správa dat je automatizovaná.

Při uplatňování práva na přenositelnost dat má Klient právo požádat – pokud je to technicky možné – o přímý přenos osobních údajů mezi správci dat.

Chceme upozornit naše klienty, že právo na přenositelnost dat lze uplatnit, pokud jsou splněny všechny výše uvedené podmínky (tj. pokud je zpracování dat založeno na souhlasu nebo smlouvě A zpracování dat probíhá automatizovaně). Právo na přenositelnost dat tedy např. nepokrývá údaje zpracovávané na základě právních předpisů.

Podle pokynů Pracovní skupiny pro ochranu dat (WP29) zřízené na základě článku 29 se právo na přenositelnost dat vztahuje pouze na automatizovanou správu dat, a proto se nevztahuje na správu dat na papíře.

Právo na protest

Klient má právo kdykoli vznést námitku proti zpracování svých osobních údajů na základě oprávněného zájmu Nova Phone z důvodů týkajících se jeho konkrétní situace.

V takovém případě Nova Phone nesmí dále zpracovávat osobní údaje, pokud neprokáže, že zpracování dat je odůvodněno závažnými oprávněnými důvody, které převažují nad zájmy, právy a svobodami Klienta, nebo které souvisejí s uplatněním, výkonem nebo obhajobou právních nároků.

Pokud jsou osobní údaje zpracovávány pro přímý obchodní marketing, má Klient právo kdykoli vznést námitku proti zpracování osobních údajů, které se ho týkají, pro tento účel, včetně profilování (pokud souvisí s přímým obchodním marketingem).

Pokud Klient vznesl námitku proti zpracování osobních údajů pro účely přímého obchodního marketingu, pak osobní údaje již nemohou být pro tento účel zpracovávány.

Způsob uplatnění práv

Nova Phone informuje Klienta o přijatých opatřeních na základě žádosti bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů od obdržení žádosti. Pokud je to nutné, s ohledem na složitost žádosti a počet žádostí, může být tato lhůta prodloužena o další dva měsíce. Nova Phone informuje Klienta o prodloužení lhůty, včetně důvodů zpoždění, do jednoho měsíce od obdržení žádosti. Pokud Klient podal žádost elektronicky, informace by měly být poskytnuty elektronicky, pokud to není jinak požadováno Klientem.

Pokud Nova Phone nepřijme opatření na základě žádosti Klienta, informuje Klienta bez zbytečného odkladu, nejpozději však do jednoho měsíce od obdržení žádosti, o důvodech nečinnosti a o tom, že Klient může podat stížnost u dozorového úřadu a uplatnit své právo na soudní nápravu.

Nova Phone poskytuje bezplatně informace požadované na základě práva na informace a opatření související s uplatněním individuálních práv. Pokud je však žádost Klienta neopodstatněná nebo – zejména vzhledem k jejímu opakování – nadměrná, Nova Phone, s ohledem na administrativní náklady spojené s poskytnutím požadovaných informací nebo opatření:

  1. může účtovat přiměřený poplatek nebo
  2. může odmítnout přijmout opatření na základě žádosti.

Nova Phone má povinnost prokázat, že žádost je neopodstatněná nebo nadměrná.

Opravné prostředky

Bez využití jiných správních nebo soudních prostředků má Klient právo podat stížnost u dozorového úřadu – zejména v členském státě, kde má obvyklé bydliště, pracoviště nebo kde došlo k údajnému porušení – pokud se domnívá, že došlo k porušení nařízení o zpracování jeho osobních údajů.

Bez využití jiných správních nebo mimosoudních prostředků má Klient právo na účinný soudní prostředek, pokud příslušný dozorový úřad stížnost neřeší nebo neinformuje Klienta do tří měsíců o postupu nebo výsledku stížnosti.

Bez využití dostupných správních nebo mimosoudních prostředků, včetně práva podat stížnost u dozorového úřadu, má Klient právo na účinný soudní prostředek, pokud se domnívá, že jeho práva podle nařízení byla porušena v důsledku zpracování jeho osobních údajů v rozporu s nařízením. Řízení proti správci nebo zpracovateli údajů musí být zahájeno před soudem v členském státě, kde má správce nebo zpracovatel údajů sídlo. Taková řízení mohou být rovněž zahájena před soudy v členském státě, kde má Klient obvyklé bydliště.

Opatření na ochranu dat

Aby společnost Nova Phone mohla zajistit ochranu údajů týkajících se Klienta (zejména proti neoprávněnému přístupu, změně, přenosu, zveřejnění, vymazání nebo zničení, jakož i proti náhodnému zničení a poškození a nedostupnosti v důsledku změn v použité technologii), je rozumná a přijímá ochranná opatření.

V rámci našich činností věnujeme zvláštní pozornost prevenci jakýchkoli nezákonných nebo neoprávněných postupů při manipulaci s osobními údaji Klienta. Přes všechna tato opatření nemůžeme plně zaručit bezpečnost informací Klienta.

Chráníme bezpečnost informací Klienta následujícími způsoby:

  • použitím ochrany heslem nebo šifrováním a
  • omezením přístupu k informacím (například pouze naši zaměstnanci mohou přistupovat k údajům, které jsou nezbytné pro dosažení výše uvedených účelů) a zabráněním neoprávněného přístupu k síti pomocí dostupných IT technologických nástrojů;
  • údaje uložené na serveru mohou být přístupné pouze osobám s odpovídajícím oprávněním a určeným k tomuto účelu,
  • aby se předešlo ztrátě dat, vytváříme záložní kopie.

V některých případech mohou naše služby odkazovat na webové stránky a služby třetích stran, které jsou mimo naši kontrolu. Nova Phone nenese odpovědnost za bezpečnost a ochranu dat shromážděných těmito webovými stránkami a jinými službami. V tomto ohledu doporučujeme našim Klientům, aby si vždy přečetli oznámení o ochraně soukromí webových stránek a služeb, které hodlají používat.

Chceme upozornit naše klienty, že pokud klient poskytl údaje třetích stran během používání našich služeb, budeme spolupracovat s úřady, které jednají za účelem zjištění identity pachatele.

Ochrana dětí

Poskytnutím údajů a informací týkajících se používání služeb Nova Phone klient prohlašuje, že jeho schopnost jednat není omezena ve vztahu k poskytování relevantních údajů a informací. Pokud je klient považován za „neschopného“ nebo „omezeného ve schopnosti“ poskytovat údaje a informace a nemá právo na nezávislé prohlášení v tomto smyslu podle příslušné legislativy, je klient povinen získat souhlas třetí strany uvedené v legislativě (např. zákonný zástupce, opatrovník) pro získání souhlasu s poskytováním informací. V tomto ohledu je klient povinen zvážit, zda je nutný souhlas třetí strany ve vztahu k poskytování informací, Nova Phone v tomto ohledu nepřebírá žádnou odpovědnost.

Platnost právních prohlášení, tedy platnost souhlasu uděleného pro zpracování údajů nezletilých, je upravena občanským zákoníkem a zahrnuta v nařízení. Podle odstavce (1) § 2:13 a § 2:14 občanského zákoníku „nezletilý, který nedosáhl věku čtrnácti let, je neschopný jednat. Právní prohlášení nezletilého mladšího 14 let je neplatné, jeho zákonný zástupce může jednat jeho jménem.“ Podle občanského zákoníku § 2:11 a 2:12 „nezletilý, který dosáhl věku čtrnácti let a není neschopný jednat, je omezen ve své schopnosti jednat. Pro platnost prohlášení nezletilého s omezenou právní způsobilostí – pokud občanský zákoník nestanoví jinak – je nutný souhlas jeho zákonného zástupce.” Pokud jde o zpracování osobních údajů na základě souhlasu, podle nařízení je „zpracování osobních údajů v souvislosti se službami informační společnosti nabízenými přímo dětem legální, pokud dítě dosáhlo věku 16 let. V případě dítěte mladšího 16 let je zpracování osobních údajů dětí legální pouze tehdy, pokud a v rozsahu, v jakém byl souhlas udělen nebo schválen osobou vykonávající rodičovskou odpovědnost nad dítětem.“

Pokud zjistíme, že služby Nova Phone jsou určeny k použití osobou, která je zjevně „neschopná“, zejména dítětem mladším 16 let bez svolení rodiče nebo opatrovníka, vynaložíme veškeré přiměřené úsilí k vymazání všech informací, které nám dítě poskytlo a které se dostaly do našeho vlastnictví, a zaručujeme, že tyto informace nebudou předány jiným osobám ani použity námi.

Žádáme naše klienty, aby nás okamžitě informovali, pokud zjistí, že nám dítě poskytlo osobní údaje nebo informace o sobě bez svolení rodiče nebo opatrovníka. Doporučujeme rodičům a opatrovníkům, aby své děti (zejména při používání internetu) naučili, jak bezpečně a zodpovědně spravovat své osobní údaje.

Účinnost a následná změna informací o správě údajů

Datum účinnosti těchto informací o správě údajů: 1. dubna 2021.

Změna informací o správě údajů: 2. dubna 2021.

Nova Phone si vyhrazuje právo jednostranně měnit a aktualizovat tyto informace bez předchozího upozornění – účinné po zveřejnění změny. Doporučujeme pravidelně navštěvovat tuto webovou stránku, abyste sledovali změny a aktualizace. Pokud to bude nutné, zašleme vám také aktuálně platné informace e-mailem, na vyžádání.

  1. V případě soudních nebo úředních řízení budou osobní údaje zpracovávány po dobu trvání těchto řízení, a to i po uplynutí níže uvedených lhůt.
  2. Ve všech prodejnách Nova Phone je k dispozici samostatný a podrobný list s informacemi o správě dat, který se týká výhradně kamerového dohledu.
  3. Zákon CXXVII z roku 2007 o DPH. Zákon C z roku 2000 o účetnictví.
  4. Nařízení vlády 45/2014 (II. 26.) o podrobných pravidlech smluv mezi spotřebitelem a podnikem.
  5. Občanský zákoník § 6: 159. (Práva z příslušenství) a § 6: 171. (Záruka), o povinné záruce na určité dlouhodobé zboží 151/2003 (IX. 22.) Nařízení vlády o procesních pravidlech pro vyřizování záručních a reklamačních nároků na zboží prodávané v rámci smlouvy uzavřené mezi spotřebitelem a podnikem. 19/2014 (IV. 29.) Vyhláška NGM o povinné záruce na individuální opravy a údržbářské služby 249/2004 (VIII. 27.) Nařízení vlády.
  6. V souvislosti s dalšími údaji nezbytně zpracovávanými za účelem splnění žádosti.
  7. Zákon XLV z roku 1997 o ochraně spotřebitele. 17/A.§, o Nákupní knize: CLXIV z roku 2005 o obchodu. § 5 (4)-(5) zákona a vyhláška č. 210/2009 o podmínkách provozování obchodní činnosti. (IX. 29.) Nařízení vlády 25.
  8. Související informace: správce dat Google LLC poskytuje podrobné informace o správě měřicích dat na http://www.google.com/intl/hu/policies/.
  9. V souvislosti se servisními událostmi Nova Phone upozorňuje zákazníka, aby si ihned po opravě změnil přihlašovací údaje!
  10. CXXVII z roku 2007 o DPH. Zákon a vyhláška ministra financí 2/2018. (VI. 1.) PM 23/2014 o identifikaci daňové správy faktur a účtenek, jakož i o kontrole daňového orgánu faktur uložených v elektronické podobě. (VI. 30.) o změně vyhlášky NGM.